Vårsemesteret er i gang

Publisert av Nordmarka Rideskole den 17.01.22.
Vårsemesteret startet opp lørdag 15. januar 🙂 Velkommen til nye og "gamle" elever 🥳🐴
Vi oppdaterer terminlister og kalenderen, så du finner datoer og tidspunkt for ditt/barnets ridetime enten i Gnist-appen, eller i kalenderen på vår hjemmeside.

Gnist-appen
Det er første semester vi tar appen aktivt i bruk, og det er spennende for oss å se og høre hvordan dette fungerer. Du finner ditt/barnets ridekurs under "Aktiviteter" i appen.  I Gnist-appen kan du trykke på "Svar" for å registrere oppmøte eller fravær.
Alle elever/minst en foresatt skal ha fått invitasjon til å ta appen i bruk. I hovedsak vil kun en foresatt per barn motta en invitasjon, det er av litt praktisk årsaker ettersom app-brukeren må registreres som medlem.

Ledig plass på riderkurs
Det er fortsatt ledig plass på enkelte kurs, og oversikten over hvilke kurs, ser du i timeplanen.

Helge- og ferieaktiviteter vår 2022

Gjennom våren arrangerer vi kurs i helger og ferier, samt dagrideleir og sommerskole. Oversikt over disse aktivitetene finner du i kalenderen, men også under Aktiviteter/Workshops og Aktiviteter/Rideleir. Sidene blir fortløpende oppdatert, og vi forsøker å legge ut mest mulig av vårens aktiviteter i løpet av januar/februar.