Ridetur, bakkearbeid, sprang og dressur i pinsen

Publisert av Nordmarka Rideskole den 14.05.21.

I pinsen har vi satt opp flere ridekurs og aktiviter for barn, ungdom og voksne.

Dressur og sprang

Søndag 23. mai er det dressur- og sprangkurs for voksne. En fin kombinasjon for deg som vil utvikle deg som rytter, og både liker presisjon, detaljer og fart og moro. Det er også mulig å delta på bare dressur eller sprang. Informasjon om påmelding finnes her.

Ri på tur i vårskogen

Mandag 24. mai er det 2 turer for ryttere fra lett øvet til erfaren, og da kan du nyte vårstemningen i skogen. Ridetur i skogen er godt påfyll for de fleste, og hestene setter stor pris på dette :) Informasjon om turene og påmelding finner du her.

Dressur fra bakken

Mandag 24. mai kan du også delta på innholdsrikt kurs i bakkearbeid, der temaet vil være tømmekjøring og dressur. Her vil du jobbe med hesten fra bakken, og det gir en annen opplevelse av hvordan vi bruker hjelperne og det kan hjelpe deg til å forstå hesten bedre. Informasjon om kurset og påmelding finner du her.

I mellomtiden er det snart 17. MAI, og vi ønsker alle gratulerer med nasjonaldagen!