Påmelding til vårens ridekurs i rideskolen

Publisert av Nordmarka Rideskole den 05.11.21.

Det nærmer seg påmelding til vårens ridekurs og vi har sendt ut viktig informasjon til alle elever/foresatte.

VIKTIG INFO OM VÅRSEMESTERET

• Påmelding til kurs åpner i november og vi har i den anledning sendt ut en spørreundersøkelse.
  • Nåværende elever har automatisk plass på det kurset de går på.
  • Om dere IKKE ønsker å fortsette må vi ha beskjed senest 1. desember, ellers blir dere fakturert for vårsemesteret.
  • Det blir ingen endringer i timeplanen for vårsemesteret.
  • Prisendring: Timeprisen vil øke fra kr 350,- til kr 365,- per time for vårsemesteret. Prisøkningen skyldes en generell prisøkning i samfunnet og at inntekten er svært viktig for å opprettholde et godt tilbud rideskolen.
  • Bytte av kurs er mulig dersom det blir plass, dette tas fortløpende etter 1. desember.
  • Ledige plasser åpnes opp for elever på venteliste etter 1. desember.

Ny betalingsløsning
For vårsemesteret vil rideskolekursene bli fakturert gjennom StyreWeb, som leverer vår hjemmeside, og tilbyr appen Gnist som er gratis for dere. Fakturaen kan betales som vanlig, eller gjennom Gnist-appen som tillater betaling med Vipps/Visa/Mastercard.
Dette gir et lavere gebyr for dere, og det var viktig for oss da vi bestemte oss for å gå over til en løsning med å fakturere for ridetimene i rideskolen.
Fakturaen kommer på mail til voksen elev/foresatt, så det er viktig at vi har en e-postadresse dere bruker.

Vårens timeplan og prisliste vil bli publisert innen kort tid.

Vi ønsker dere fortsatt gode opplevelser i stallen og sammen hestene :)