Påmelding til høstsemesteret i rideskolen

Publisert av Nordmarka Rideskole den 27.05.21.
Avklaringene for høstens ridekurs er startet og vi har sendt vi ut mail til alle elever som går i rideskolen denne våren. Svarfristen for å bekrefte plass på videre ridekurs var 21. mai, og de som ikke har svart og bekreftet vil ikke få invitasjon til høstens kurs. Da vil plassen bli gitt til neste på listen.

Vi har så vidt startet med å sende ut kursinvitasjoner til dere som har bekreftet, og det vil foregå i ukene som kommer. Det er fortsatt en kabal som skal landes i timeplanen. Vi forsøker å imøtekomme ønsker, men med rundt 80 elever er det vanskelig å løse alle saker 100%. Uansett håper vi at dere får et tilbud dere blir fornøyde med, i rideskolen og gjennom de ulike rideaktivitetene på dagtid og i helger, der dere får mulighet til å bli enda bedre kjent med hestene og utvikle dere som ryttere.

Vi tar inn nye elever og elever fra venteliste etter 18. juni, og dere vil bli kontaktet på mail.

Påmelding til lørdagskursene er ikke åpnet enda. Dere som har ridd på nybegynnerkursene på lørdager og ønsker å fortsette, vil få informasjon så fort dette er på plass.

Høstens timeplan og prisliste ligger på vår hjemmeside.

Vi ønsker dere fortsatt gode opplevelser i stallen og sammen hestene :)