Nyheter i april

Publisert av Nordmarka Rideskole den 06.04.21.

Drop in-kampanje onsdag 7. og 14. april

Er du en voksen, eller kjenner du en, som har lyst til å ta opp igjen rideinteressen? Da må du lese dette!

I rideskolen har vi ledig plass på onsdager for voksne på lett øvet/øvet/erfaren nivå. Timene går onsdager kl. 16.45 og 19.45.

7. og 14. april betaler du kun 100,- for drop in på disse timene.

Er du en voksen rytter med rideerfaring? Send oss en mail for å melde deg på. Plassene kan fylles fort, og det er førstemann til mølla. Kampanjen gjelder kun for disse timene, og kun 1 gang per deltager. Du forplikter deg ikke til å melde deg på kurset. De som ønsker å melde seg på kurs prioriteres i den rekkefølgen de tar kontakt om dette. Vi oppfordrer alle deltagere om å lese våre vilkår før dere melder dere på kurs.

Nye ridetilbud i april

Onsdager setter vi opp et nytt turtilbud på dagtid for voksne ryttere. Oppstart er 7. april, så har du ledig en onsdag formiddag, er du velkommen til en hyggelig ridetur i Nordmarka. Dersom interessen for dette tilbudet blir stor, så vil det fortsette også i mai.

Søndag 11. april inviterer vi til sprangkurs, denne gangen for voksne ryttere. Kristine veileder deltagerne gjennom denne økten og informasjon om påmelding finner du her.

Knøttekurset får nytt tidspunkt

Fra mandag 12. april vil knøttekurset starte kl. 15.15, og vi håper det kan gjøre det mulig å rekke å komme seg inn i Sørkedalen. Det er nok ikke en enkel logistikk i en travel hverdag.

Med ønske om en fin vår og mange gode møter med hestene våre :)