Nordmarka Rideskole får ny hjemmeside

Publisert av Nordmarka Rideskole den 05.03.21. Oppdatert 07.03.21.

Nordmarka Rideskole får ny hjemmeside på StyreWeb, og ønsker deg velkommen til å ta den i bruk.

Hjemmesiden inneholder informasjonen du behøver om våre ridekurs, timeplan, aktiviteter, priser, stallregler, kontaktinfo, vilkår osv. I tillegg har den en nyttig funksjon vi vil bruke flittig:

Kalender

På hjemmesiden finner du vår kalender. I denne ser du oversikt over planlagte kurs, workshops og aktiviteter som skjer.

Vi har flere nyheter til deg!

Påmeldingssystem

StyreWeb tilbyr en påmeldingsløsning som vi har begynt å ta i bruk, og som vi gradvis vil utvide til flere av våre aktiviteter og kurs. Det betyr at du fremover vil kunne oppleve å melde deg på kurs og aktiviteter gjennom både EquiBooker, som vi allerede bruker, og StyreWeb. De har litt ulike løsninger, og er gode på sine måter. Det er kanskje ikke helt ideelt, men vi håper allikevel du får en smidig påmeldingsopplevelse, og vi vil hjelpe deg så godt vi kan dersom det oppstår noe med din påmelding.

App

Med StyreWeb tar vi også i bruk appen «Gnist». I appen får du oversikt over dine aktiviteter og vi kan sende deg meldinger som er relevante for deg. Vi jobber for å få alle våre ridekurs tilgjengelig i appen, men ha tålmodighet med at enkelte aktiviteter ikke er lagt inn. I appen kan du også oppdatere dine opplysninger og legge inn profilbilde. Du vil etterhvert motta en invitasjon om å ta appen i bruk. Den er gratis, og tilgjengelig for mobil, nettbrett og PC/mac.

Kommunikasjon

Alt dette er del av arbeidet vårt for å bedre kommunikasjonen med omverdenen, men også oss imellom: Med deg som elev, som foresatt, du som hjelper til i stallen og oss som jobber i rideskolen eller har påtatt oss tillitsverv i rideskolen. StyreWeb byr på ulike løsninger som kan hjelpe oss med dette.

Vi håper vår nye kommunikasjonsløsning med hjemmeside, app og påmeldingssystem vil bidra til å skape en god opplevelse for alle i Nordmarka Rideskole.