Høsten i Nordmarka Rideskole

Publisert av Nordmarka Rideskole den 08.06.21.

Ridekurs for de yngste

Knøttekurset på mandager forsetter i august, og det vil gå til samme tidspunkt. Påmeldingen er allerede åpnet. Det vil være mulig å ta drop in, og kjøpe klippekort for 10 timer. Du finner info om tidspunkt, samt link til påmelding under timeplanen vår.

Fredags drop-in

Vårt kanskje mest populære ridetilbud for voksne utenom rideskolen! Her kan du senke skuldrene og aktivere kjernemusklene før du tar helg! Denne timen passer for deg som er lett øvet og oppover. At vi har en fast kjerne med ryttere som kommer igjen og igjen, forteller oss at dette er en time det er verdt å prøve. Kurset starter opp igjen i uke 34. Er du glad i å planlegge, så kan vi glede deg med at kurset nå ligger ute, så du kan kjøpe drop in, eller klippekort på 10 timer!

Fredagsfôrrridning for elever i rideskolen

Denne ordningen har vi nå holdt på med i ca 2 år, og her har vi mange fornøyde deltagere. Vi har nå åpnet for påmelding til høsten og du kan lese mer om dette tilbudet ved å klikke på linken. Denne ordningen er kun for elever som rir i rideskolen. Frist for påmelding til oppstart i uke 34, er 20. august. Alle får svar innen 26. august.

Ledig plass på ridekurs for voksne nybegynnere

Ridning er en populær aktivitet og vi får mange henvendelser fra voksne som vil begynne å ri, eller ta opp igjen rideinteressen fra barndommen. Vi har nå ledige plasser på et nybegynnerkurs for voksne, som starter opp på mandager i uke 33. Det er mulig å melde seg på ved å klikke på denne linken. Dersom det ikke kommer opp noe kurs, er det mest sannsynlig utsolgt. Kurset ligger nå ute for påmelding, så det er førstemann til mølla.

Viktig informasjon om bindende påmelding, priser og vilkår finner dere på hjemmesiden.

Dette er bare noe av høstens program. Informasjon om ridekurs og helgekurs legges fortløpende ut på hjemmesiden vår, under «Rideskole» og «Aktiviteter».