Sommerferie og oppstart for høstsemesteret

Publisert av Nordmarka Rideskole den 24.06.22.
Mandag 22. august er rideskolen i gang igjen etter en lang og god sommerferie for elever og hester. Rideskolen/hestene har ferie uke 27-31.

På hjemmesiden kan du se høstens timeplan, priser og vilkår med viktig informasjon, blant annet om bindende påmelding. Kursbeskrivelse finner du også, samt informasjon om Langlielva Rideklubb.

Betaling av høstens ridekurs

Vi sender ut faktura til påmeldte elever i løpet av uke 26, så se etter denne i mailboksen. Merk at du må ta kontakt med oss om delbetaling og klubbmedlemskap, så vi kan registrere dette så dere får rett faktura/pris.

Ledige plasser på høstens ridekurs

Oversikt over ledige kurs ser du i timeplanen. Ettersom henvendelser kommer litt fortløpende, så kan det kan være venteliste på noen nivåer. Men ta kontakt om du eller barna er interessert i å begynne på kurs.

Oppstart for høstens aktiviteter

Dagtilbudene; knøttekurs, torsdagstur og fredagsdropin, samt fredagsfôrridningen starter igjen i uke 34. Sprang 1 og 2 starter i uke 35.

Det kommer påmeldingsinfo til disse aktivitetene i løpet av sommeren.

Åpen dag 28. august

Vi starter høsten med åpen dag søndag 28. august, mer info og invitasjon kommer.

Juleavslutning 4. desember
Det blir juleavslutning i rideskolen søndag 4. desember kl. 12. Mer info om denne kommer i løpet av høsten.

En riktig god sommer og hjertelig velkommen tilbake til en herlig høst i Nordmarka Rideskole