Ha det gøy på rideleir sammen våre firbeinte venner!

Våre dagrideleirer er for barn og unge fra 8-16 år. Vi har sommerskole på ettermiddagen over 3 dager for barn og unge, og 2 dager for voksne.

GENERELL INFO

PRAKTISK

- Oppmøte kl. 9.00/Henting kl. 15.30 (rideleir)
- Oppmøte kl. 14.00/Henting kl. 19.00 (sommerskole)
- vi må få beskjed ved sykdom/fravær/forsinkelse.
- RIDEUTSTYR: ridehjelm, sikkerhetsvest, vanter/hansker
- Fottøy: Sko/støvler uten skolisser. Fottøy må ha en lav hæl. God såle om vinteren.
- Ridehjelm og sikkerhetsvest kan lånes av oss.
- KLÆR/ANNET SOMMER: Deltagerne bør ha med skift, regntøy, vindjakke, solkrem, badetøy, mat og drikke.
- KLÆR/ANNET VINTER: Deltagerne bør ha med skift, varme klær/sokker, ekstra lag, lue, hals, mat og drikke
- Vi har vannkoker og microbølgeovn i stallen
- Alle deltagere på kurs bør tegne passende forsikring mot skader og ulykker (barn under 13 år er forsikret gjennom Norges Idrettsforbund om de er medlem i et idrettslag/rideklubb, eks Langlielva Rideklubb (LEK)).

SMITTEVERN
På leiren vil vi følge gjeldende regler for smittevern.

VIKTIG INFORMASJON
Ettersom vi har flest ponnier og mellomstore hester, har vi en øvre vektgrense på 90 kg på våre ridetilbud.

Når du deltar på et tilbud hos Nordmarka Rideskole forplikter du deg til å følge og ha satt deg inn i våre vilkår og stallregler.